Web jako spojnice mezi firmou a zákazníkem


Proč tedy zrovna web?


Upřímně – neznám člověka, který by neměl přístup k internetu. V dnešní době je to skoro samozřejmost. Důležité také je, že internet je velice rychlá možnost spojení.
seo analýza


Web může obsahovat spousty informací, které zákazníka mohou přesvědčit o výběru vašich služeb. Jako jednu z nejdůležitějších informací, které na webu rozhodně nesmí chybět, je otevírací doba prodejny, pokud nějaká existuje. Již několikrát jsem se setkal s tím, že firma neměla napsanou otevírací dobu na svých stránkách. Takové stránky v podstatě ztrácí smysl, jelikož otevírací doba je tak základní informace, že nesmí chybět na jakékoliv takové stránce. V opačném případě by musel zákazník dojít přímo na prodejnu a doufat, že mají otevřeno. Což je v některých případech nepříjemná situace, když je třeba prodejna vzdálená několik kilometrů od zákazníkova bydliště.
social media


Pojďme si tedy rozebrat, co by měl web splňovat:


1.       Přehlednost. Pokud si dáváte práci s tvorbou webu, určitě ho dělejte tak, aby žádné informace nebyly těžké k dohledání. V případě, že máte hodně podstránek, je dobré na web také vložit pole pro hledání. V tomto poli zadá zákazník to, co žádá, a algoritmus mu zobrazí nejlepší výsledky.


2.       Základní informace. Určitě je důležité mít základní informace. To je například již zmiňovaná otevírací doba. Pak třeba platební metody.


3.       Ceník. Pokud něco prodáváte, určitě si alespoň vyfoťte ceník a vložte ho na web. Zákazníci to ocení. Podle toho se mohou rozhodnout, že třeba právě vaši firmu pro danou službu zvolí.


4.       Ukázky produktů. Pro zákazníka je určitě dobré mít jednoduše dostupnou ukázku produktu, který nabízíte. Dokáže tak porovnat s ostatními a popřípadě si vybrat právě vás.


5.       Dobré SEO. Pokud má stránka dobře optimalizované SEO, slouží také zároveň jako reklama, jelikož se ve vyhledávači zobrazí častěji. Tím pádem se mohou dostat na váš web i ti, kteří hledali spíše konkurenci.

6 roky ago